قوانین فروشگاه j7jshop
سیستم بعد اینکه دسته شما برسه 3 روز مهلت تست داره .
وضعیت قطعات سیستم ها جلو اسم قطعه داخل لیست نوشته شده .
مثلا اکبند با گارانتی یعنی گارانتی داشته و کالا نو هست مثال دیگر در حد اکبند به معنی کارکرده بودن قطعه و اینکه گارانتی ندارد چون اسمی از گارانتی در جلوی کالا نبرده شده .
در صورت مشکل دار بودن بسته شما چه تیپاکس چه پست از قبول ان جدا خودداری کنید و تقاضای باز کردن بسته داخل شعبه رو داشته باشین ضرر های احتمال ناشی از این موضوع متوجه خریدار هست.
بیعانه واریز بشه اگر قطعات خاصی براتون نخریم تا قبل اسمبل می تونین کنسل کنین ولی اگر سیستم اسمبل بشه در صورت درخواست کنسلی مبلغ 30 درصد از قیمت کل سیستم به عنوان ضرر حساب خواهدشد.
به دلیل سیاست های جدید مالیاتی در صورت کنسلی سفارش از طرف خریدار مبلغ مالیات با توجه به قوانین مالیات از مبلغ کم خواهدشد.
امکان برگشت قطعات در زمان مهلت تست با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد..
گارانتی قطعات جانبی و سیستم با شرکت گارانتی کننده هست .
قطعات بدون گارانتی دارای مهلت تست 3 روزه میباشد.
ارسالم با تیپاکس هست ولی دوستان تهرانی اگر رمز پویا داشته باشن با راننده براشون ارسال میشه
هرگونه مهلت تست شامل سخت افزار شده و مشکلات نرم افزاری نیست .
هرگونه مهلت تست شامل اسیب فیزیکی ، سولفاته شدن ، آب خوردگی قطعه و… نمیشود.
روند استرداد وجه:
در صورت تایید استرداد وجه از سمت فروشگاه فقط و فقط به حساب شخص واریز کننده بعد از احراز هویت بین 1 الی 3 روز کاری واریز خواهد شد .
مدت زمان تحويل:
برای قطعات جانبی بین 1 الی 3 روز کاری.
برای سیستم بین 2 الی 5 روز کاری .
به دلیل ارسال با خدمات پستی عمومی ممکن است زمان ارسال متفاوت باشد.
روند مرجوعي كالا:
در صورت تایید از سمت فروشگاه ، خریدار با هر روشی که راحتتر هست و با مسئولیت و هزینه خودش کالا را برای فروشگاه ارسال کند.
نحوه فسخ خدمات:
بیعانه واریز بشود اگر قطعات خاصی برای خریدار خریداری نشود تا قبل از اسمبل خریدار می تواند خرید خود را کنسل کند ولی اگر سیستم اسمبل بشود در صورت درخواست کنسلی مبلغ 30 درصد از قیمت کل سیستم به عنوان ضرر حساب خواهدشد.
امکان برگشت قطعات در زمان مهلت تست با دلیل انصراف از خرید تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
به دلیل سیاست های جدید مالیاتی در صورت کنسلی سفارش از طرف خریدار به عنوان انصراف از خرید مبلغ مالیات با توجه به قوانین مالیات از مبلغ کم خواهدشد.
چنانچه کالا در مدت زمان 3 روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نصب و راه اندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است،اشکال فیزیکی ، ضربه خوردگی، سولفاته شدن و… ) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی فروشگاه و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد. در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.
لازم به ذکر است کالاهای زیر شامل 3 روز مهلت تست نمی باشند:
- پردازنده های (Cpu intel) شرکت اینتل به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی آنها
- قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و غیره که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)
- کالاهایی که به عنوان هدیه، همراه با کالای خریداری شده ارسال می شوند.
- محصولات مصرفی مانند: باتری، خمیر حرارتی، پک سی دی و پک دی وی دی، تونر و کارتریج پرینتر، دستمال، اسپری، مایع نظافت، پد موس و کالاهای مشابه دیگر
- کلیه کالاهایی که فاقد شماره سریال واحد هستند نظیر: ایرپادها، هدست های سامسونگ و شیائومی و
- مانیتور هایی که زیر 6 عدد پیکسل سوخته داشته باشند.
- کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
- کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) برای فروشگاه ارسال شود.
- مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده فروشگاه میباشد.
نکته: چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی فروشگاه موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از تیپاکس یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.
ساعت پاسخگويي:
همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 الی 22
نحوه پرداخت وجه:
به صورت کامل از طریق درگاه .
شيوه حمل:
ارسال با تیپاکس و پس کرایه.
نحوه پشتیبانی:
به صورت تلفنی با خطوط ثابت و همراه و انلاین از طریق تلگرام .
خدمات پس از فروش:
سیستم ها و قطعات فروخته شده همه 3 روز مهلت تست دارند.
گارانتی قطعات جانبی و سیستم با شرکت گارانتی کننده هست .
قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصي:
تمامی اطلاعات خریداران نزد فروشگاه کاملا محفوظ می باشد و فروشگاه هیچ گونه استفاده خارج از روند خرید و فروش و پشتیبانی از این اطلاعات نمی کند و به غیر حکم مراجع ذی صلاح این اطلاعات را در اختیار کسی قرار نمیدهد